روش های سایت کسب درآمد از اینستاگرام خوب برای آموزش
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
روش های سایت کسب درآمد از اینستاگرام خوب برای آموزش
پنج شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 23:33 | بازدید : 169 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اینستاگرام مکانی مناسب برای تبلیغ محصولات و خدمات شماست. شما قبلاً می دانید که بسیاری از افراد از این پلتفرم سایت کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند تا بفهمند چه چیزی ترند است و به محصولات و خدمات جدید نگاه می کنند. بنابراین ، چرا از این روند به نفع خود استفاده نمی کنید و خدمات و محصولات خود را تبلیغ نمی کنید؟ به نظر می رسد اینستاگرام برای این موضوع قطع شده است زیرا:

ماهیت بصری این پلت فرم امکان نمایش محصول شما را فراهم می کند.
پست های قابل خرید اینستاگرام روند خرید را بدون دردسر و بدون دردسر انجام می دهد.

برای دریافت مطالب و نظرات تولید شده توسط کاربر می توانید از هشتگ استفاده کنید.
نکات برتر درباره فروش در اینستاگرام
اجازه دهید افراد "پشت صحنه" نگاه کنند و به آنها نشان دهند که چگونه محصول یا خدمات شما ایجاد می شود.

گزینه های مختلفی را که ارائه می دهید نشان دهید.
موارد برجسته داستان را برای محصولات مختلف اضافه کنید تا مخاطبان شما همیشه بتوانند نگاهی به آنها بیندازند.

از مشتریان خود برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با محصولات خود اجازه بگیرید.
برای سهولت استفاده از محصول یا خدمات خود ، راهنما و آموزش ایجاد کنید.

پیوندی به فروشگاه یا وب سایت خود در بیوگرافی خود قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که فروش ، فروش گوشت را در پست های خود ، بیوگرافی و Stories اعلام کنید.
پیروان خود را به کوپن ها و تخفیف های فقط اینستاگرام ارائه دهید.
تیزر تبلیغاتی محصولات جدید را قبل از عرضه ایجاد کنید.

برای جابجایی بیشتر به فروشگاه خود ، از قابلیت Instagram Stream-Up نهایت استفاده را ببرید. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای حساب های دارای بیش از 10 هزار دنبال کننده در دسترس است.

برای جلب توجه بیشتر به حساب خود با اینفلوئنسرها شریک شوید.
استفاده از هشتگ های مناسب برای کشف توسط مشتریان بالقوه.


3. انجام بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته یک استراتژی بازاریابی است که در آن شرکت های تبلیغاتی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات و سوق دادن ترافیک به وب سایت یک تبلیغ دهنده توسط تبلیغ کنندگان پول دریافت می کنند. این استراتژی مناسب مخاطبان بزرگ و وفادار اینستاگرامرها است زیرا استراتژی مشابه توصیه های دهان به دهان است و مبتنی بر اعتماد است.

برای شروع کسب درآمد به عنوان یک شرکت وابسته ، باید به یک برنامه وابسته یا شبکه وابسته بپیوندید ، برای مثال Awin ، Shareasale ، Travelpayouts ، CJ Affiliate ، Rakuten و غیره اجازه دهید پیوندها به پستها و داستانها اضافه شوند (مگر اینکه بیش از 10 هزار فالوور داشته باشید) و سطح رقابت آنها فوق العاده زیاد است. با وجود این ، بازاریابی وابسته یکی از سودآورترین استراتژی های پول سازی در این سیستم عامل است. این به این دلیل است که سطح تعامل آن فوق العاده بالا است و Instagrammers اغلب از این برنامه به عنوان موتور جستجو برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند.

برای کسب درآمد از عشق مخاطب خود به سفر ، به Travelpayouts بپیوندید. در شبکه وابسته ابزار درآمدزایی از Booking.com ، RentalsCars و سایر مارک های مسافرتی مهم را پیدا خواهید کرد.

بنابراین ، برای رفع کمبود فرصت های لینک در اینستاگرام چه کاری می توانید انجام دهید؟

پیوند وابسته را در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید و در زیرنویس ها و داستانها این موضوع را به پیروان خود بگویید.

پیوندهایی را به پوشش متن اضافه کنید. سایت کسب درآمد از اینستاگرام برای ایجاد کاربرپسندتر بودن پیوندهای وابسته ، آنها را با ابزارهایی مانند Bitly ، Cuttly ، Rebrandly و غیره کوتاه کنید.

کوپن ها را به جای لینک های وابسته پیشنهاد دهید. شما می توانید کوپن ها را هم در پست ها و هم در متن متن نمایش دهید. متأسفانه این روش بسیار محدود است ، زیرا همه شرکت ها ویژگی کوپن را در وب سایت های خود ندارند.

از تبلیغ تبلیغاتی پولی استفاده کنید. اگر پستی را تبلیغ کردید ، می توانید پیوند وابسته را به آن اضافه کنید.
برای گسترش گزینه های بازاریابی خود ، می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید و بازدید Instagram خود را به آنجا هدایت کنید. شما می توانید از ابزارهای وابسته مختلفی در وب سایت خود استفاده کنید ، از جمله بنرها و ابزارک ها. در دامنه شخصی خود ، می توانید برند خود را با White Labels توسعه دهید و مخاطبان را با نام تجاری خود قفل کنید.

راه حل هایی برای چگونگی ایجاد خودکار وب سایت بر اساس اینستاگرام وجود دارد - ما قبلا در مورد یکی از آنها نوشتیم.

نکاتی در مورد بازاریابی وابسته در اینستاگرام
برای نمایش یک محصول و نشان دادن فواید آن ، تصاویری جالب توجه ایجاد کنید.
محصولاتی را که تبلیغ می کنید در فیلم ها و داستان های زنده ذکر کنید.
حساب خود را با ارسال های تبلیغاتی بیش از حد بارگذاری نکنید. به یاد داشته باشید که باید محتوای ارزشمندی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
استفاده از هشتگ های مرتبط برای کشف. برای یافتن هشتگ های مرتبط از ابزارهایی مانند Display Purpose ، AllHashtag ، RiteTag و غیره استفاده کنید.
حساب خود را از طریق فریاد های تبلیغاتی سایت کسب درآمد از اینستاگرام که تبلیغات پولی در حساب Influencer است تبلیغ کنید. شما می توانید تأثیرگذارانی را پیدا کنید که در بازارهای فریاد مانند Buysellshouts ، PlugHype ، Shoutcart و غیره با آنها شریک شوید.
روابط وابسته خود را فاش کنید تا اعتماد مخاطب خود را از دست ندهید.

تبلیغات پولی اینستاگرام را اجرا کنید.
4. ارائه خدمات بازاریابی در شبکه های اجتماعی
ممکن است بازاریابی در شبکه های اجتماعی آسان به نظر برسد. با این حال ، تنها کسانی که دارای تخصص هستند موفق می شوند سر و صدا در اینستاگرام را کاهش دهند و نتایج ملموس را مشاهده کنند. بنابراین ، اگر در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی متخصص هستید ، چرا از آن کسب درآمد نمی کنید و به دیگران برای دستیابی به تلاش های بازاریابی خود در این سیستم کمک نمی کنید؟


هر چقدر هم که خوب باشید ، باز هم باید اعتماد مردم را جلب کنید. بهترین راه برای این کار ارائه مقدار زیادی محتوای با ارزش رایگان است که نقاط درد مخاطبان شما را برطرف می کند.

5. ایجاد فیلترهای AR
فیلترهای اینستاگرام که به آنها ماسک نیز گفته می شود ، بسیار محبوب هستند زیرا سرگرم کننده هستند و می توانند برای افزایش آگاهی از برند ، تبلیغ یک رویداد یا یک محصول ، گرفتن UGC و غیره معجزه کنند اگر شما خارج از چارچوب فکر می کنید و در طراحی چنین فیلترهایی مهارت دارید ، شما می توانید از استعداد خود کسب درآمد کرده و ماسک مخصوص مارک تجاری ایجاد کنید تا به برخی از اهداف بازاریابی برای مشاغل دست یابید.


6. مدیر اینستاگرام شدن
یک مدیر اینستاگرام معمولاً وظیفه تبلیغ حساب ، افزایش فالوورهای آن ، ایجاد محتوای جذاب ، سازماندهی مسابقات و مسابقات ، راه اندازی تبلیغات پولی ، برقراری ارتباط با پیروان و ... را بر عهده دارد.

امروز ، اینستاگرام در حال رونق است و بسیاری از مشاغل می خواهند در این سیستم عامل حضور داشته باشند. اکثر آنها مشتاق هستند که از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنند ، بنابراین اگر سرعت شما بالا است ، از این روند استفاده کنید.


7. ایجاد محتوای بصری برای مشاغل.
اینستاگرام یک پلت فرم بصری و بسیار رقابتی است. برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی ، مشاغل نیاز به ایجاد تصاویری با کیفیت بالا و جلب توجه دارند. با این حال ، ایجاد تصاویری با کیفیت ممکن است چالش برانگیز باشد و بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند آن را به خارج از کشور واگذار کنند. اگر در گرفتن عکس یا تولید محتوای ویدیویی مهارت دارید ، در فرصتی برای کسب درآمد از مهارت های خود در ایجاد محتوا برای افراد دیگر در سیستم عامل ، جهش کنید.


9 نکته عملی در مورد ایجاد کمپین های قدرتمند اینستاگرام
قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام ، نگاهی به این نکات بازاریابی آسان بیاندازید که به شما کمک می کند از ابتدا موفق شوید.

قبل از اینکه یک کمپین در اینستاگرام راه اندازی کنید ، اطمینان حاصل کنید که اهداف خود را به روشنی مشخص کرده و بر این اساس استراتژی بازاریابی خود را ایجاد کرده اید.
یک نام کاربری به یاد ماندنی اینستاگرام ایجاد کنید که از کمتر از 30 کاراکتر تشکیل شده باشد. برای افزایش شانس خود برای کشف ، از یک کلمه کلیدی مرتبط در نام کاربری خود استفاده کنید.

هشتگ مخصوص مارک تجاری را ایجاد و تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند بیشتر به حساب خود نگاه کنید. علاوه بر این ، این یک روش بدون دردسر است تا بفهمید مشتریان در مورد نام تجاری شما چه می گویند.

هشتگ های مربوط به طاقچه را به پست های خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا میزان دسترسی شما افزایش یابد و توجه بیشتری از افراد علاقه مند به مکان شما جلب شود.
حسابهای دیگر را در جای خود جستجو کنید و در مکالمات و گفتگوها شرکت کنید.
زیرنویس های جذاب را بنویسید تا زمینه ای برای تجسم و جذابیت شما فراهم شود. زیرنویس ها به شما امکان می دهد تا با مخاطبان خود مکالمه کنید. زیرنویس اینستاگرام به حدود 2200 نویسه محدود می شود که زیاد نیست. بنابراین ، عنوان شما باید مختصر اما در عین حال قدرتمند باشد.
رازهای زیرنویس جذاب چیست؟

این اطلاعات مهم را در درجه اول قرار می دهد.
این داستانی در مورد برند شما را روایت می کند که در بین مخاطبان شما طنین انداز سایت کسب درآمد از اینستاگرام خواهد شد. این یک داستان طولانی نیست اما باید شخصیت برند شما را به نوعی نشان دهد. در مثال زیر ، Airbnb داستان خود را در زمینه پشتیبانی و اسکان به کسانی که در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 هستند ، به اشتراک گذاشت.

کاملاً قالب بندی شده و ساختار یافته است. فقط قسمتهای بزرگی از متن را قرار ندهید ، آن را قابل اسکن کنید. برای این منظور متن متن را شکسته ، مهمترین کلمات را با حروف بزرگ و حروف برجسته برجسته کنید ، از لیست ها ، گلوله ها و شکلک ها استفاده کنید.

این امر با طرح س questionsال یا تشویق پیروان برای بیان عقاید ، تعامل را افزایش می دهد.

این شامل CTA است. هدف از CTA تشویق پیروان شما برای انجام عمل مورد نظر پس از خواندن پست شما است.

اطمینان حاصل کنید که Instagram Stories و Live Videos را ایجاد کرده اید زیرا فرمت ویدئو به طرز باورنکردنی سرگرم کننده و جذاب در Instagram است. شما قبلاً می دانید که روزانه حدود 500 میلیون نفر با Stories ارتباط برقرار می کنند ، پس چرا از این مزیت برای بازاریابی خود استفاده نمی کنید؟
مسابقات را اجرا کنید. این یک روش عالی برای جذب مخاطبان و افزایش آگاهی سایت کسب درآمد از اینستاگرام از نام تجاری است. علاوه بر این ، فرصتی کامل برای بدست آوردن انبوه محتوای تولید شده توسط کاربر به شما می دهد.

https://blog.travelpayouts.com/en/how-to-make-money-on-instagram/

https://www.aftabir.com/reportages/view/1612/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 2700
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 283
:: بازدید سال : 1234
:: بازدید کلی : 2700